وبلاگ چوهار

وبلاگ چوهار

وبلاگ چوهار

وبلاگ چوهار

وبلاگ چوهار

درمان خانگی عفونت قارچی واژن

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ب.ظ

درمان خانگی عفونت قارچی واژن

منطقه واژن را با سرکه سیب بشویید. بسیاری از زنان پس از قاعدگی خود، سرکه را تمیز می کنند. پزشکان این روش پاکسازی را قبول می کنند. برای انجام این کار لازم است 1 تا 3 قاشق غذا خوری سرکه را در یک چهارم لیتر آب گرم حل کرده و آن را یک بار در هفته با این محلول شستشو دهید. استفاده از چند مکعب سیر و قرص قرص سیر بسیار مفید است. سیر مانند ماست، عفونت قارچی واژن را از بین می برد. به شدت توصیه می شود برای خوردن زغال اخته یا آب برای از بین بردن عفونت های قارچی. مادران باردار که دارای عفونت قارچی واژن هستند، مصرف قند و شکر و شکر را در رژیم غذایی خود کاهش می دهند، زیرا استفاده از شکر و شیرینی ها باعث افزایش رشد قارچ ها می شود.
درمان عفونت قارچی واژن با سرکه

محل واژن را با سرکه سیب بشویید. بسیاری از زنان پس از قاعدگی خود، سرکه را تمیز می کنند. پزشکان این روش پاکسازی را قبول می کنند. برای انجام این کار لازم است 1 تا 3 قاشق غذا خوری سرکه را در یک چهارم لیتر آب گرم حل کرده و آن را یک بار در هفته برای یک هفته بشویید.
درمان عفونت قارچی واژن با عسل

استروئیدها یا به علت آلرژی های صابون، روابط جنسی، مراقبت های بهداشتی پایین و دیابت. کاندیدا آلبیکنس قارچی است که همیشه در مقدار کمی در داخل واژن موجود است. هنگامی که محیط اسید طبیعی به واژن منتشر می شود، قارچ به سرعت تکرار می شود و باعث عفونت می شود. Lactobacillus Acidophilus یک باکتری است که به کنترل قارچ Candida کمک می کند. متاسفانه این باکتری خوب است، در بعضی موارد، به عنوان مثال، زمانی که آنتی بیوتیک ها و اسیدوفیلوس مصرف می شوند، آنها ناگزیر با باکتری های مضر کشته می شوند، بنابراین ما باید این باکتری را فرصتی برای رشد فراهم کنیم. یکی از راه های خوردن ماست، زیرا این نوع باکتری ها در ماست یافت می شود.

  • فرید عابدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی